“Nije dovoljno samo da je priča dobra, treba biti i održiva, dugoročno funkcionirati, a to se u ovom slučaju ostvarilo zalaganjem brojnih sudionika u cijelom tom projektu.  Podijelili smo se u dva sektora: jedan je čokolaterija, a  drugi je tisak promo materijala na drugoj  lokaciji. To je jedna novost koju smo uveli prije godinu dana i pokazala se jako dobra za ukupno poslovanje Hedone. Da bi do svega toga došli uvelike nam je pomoglo Ministarstvo rada i socijalne skrbi, a posebno Zavod za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom  dodjelom sredstava po javnom natječaju u dva programa: “Inovativno zapošljavanje osoba s invaliditetom” i “Razvoj novih tehnologija poslovnih procesa u cilju zapošljavanja i održavanja zapošljivosti osoba s invaliditetom u integrativnim radionicama”. Sredstva dobivena na natječajima upotrijebili smo za opremanje novog pogona i kupnju opreme koja nam je nedostajala i na taj način smo proširili svoje kapacitete do te mjere da smo ih utrostručili” –  kaže direktorica Alemka Lončar. Uz novi program Hedona3P, nudimo Proizvod, Print I Pakiranje ( Product, Print and Packaging). Vijest koja je najsnažnije odjeknula ovo ljeto u našem gradu, bila je upravo proizvodnja domaćeg Hedona sladoleda u 17 okusa. Na opću radost građana, malih i velikih hedonista, obogatili smo ponudu domaćeg kutka za slatki užitak, Choco bara.

 

Press: https://radiokrizevci.hr/2021/08/kvaliteta-prodaje-proizvod-hedona-prosirila-asortiman-na-sladolede-i-tisak-promo-materijala/

 

Skip to content